vrijdag 7 augustus 2009

Afspraak

Ik had de opdracht gekregen om mijn Meester te wekken. Moest hem wekken in mijn mooiste lingerie. Liet mezelf binnen en ontdeed mezelf van mijn kleding. Pakte mijn collar van de grond en liep naar zijn slaapkamer waar hij nog lag te slapen. Hij lag met zijn armen bovenop het dekbed, dus ik moest zijn arm optillen om het dekbed van hem af te trekken. Ik kroop onder het dekbed en zoende zijn lichaam en hij ontwaakte uit zijn slaap. We streelde elkaars lichaam en we zoende elkaar innig en drukte mijn lichaam tegen hem aan. Hij rolde me op mijn rug en ontdeed mij van mijn lingerie en lag naakt onder hem op bed. Zijn handen gleden of mijn lichaam en streelde elk deel van mijn lichaam. Zijn handen dwaalde af na mijn schaamstreek en streelde mijn lipjes. Zijn vingers drongen moeiteloos bij me naar binnen omdat ik zo opgewonden was en begon me te vingeren. Niet veel later voelde ik zijn heerlijke tong op mijn klit, ik smolt onder zijn aanraking. Ik stond op exploderen zo opgewonden was ik. Ik wilde hem voelen zijn hele lichaam wilde ik voelen. Maar er kwam abrupt een einde aan omdat hij zich op zijn rug draaide. Hij beveelt me om zijn hele lichaam met mijn tong te bewerken en mocht geen stukje overslaan. Mijn tong ging via zijn hals naar zijn linkerarm en zo terug naar zijn rechterarm om een spoortje speeksel achter te laten op zijn huid. Zijn huid smaakte zout van zijn zweet van die nacht. Het spoortje speeksel vervolgde zijn weg naar beneden, eerst zijn linker been om vervolgens af te dwalen naar zijn rechter been. Om vervolgens neer te strijken bij zijn schaamstreek. Zijn lul was al stijf geworden. Ik had hem niet onberoerd gelaten. Was trots op mezelf, trots dat ik deze uitwerking op hem heb. Ik kuste zijn ballen en begon deze te likken. Likte zijn lul en nam zijn eikel in mijn mond en begon er zachtjes op te zuigen. Nam zijn lul zover ik kon in mijn mond en mijn tong ging langs zijn eikel. Ik hoorde dat er een diepe zucht zijn mond ontglipte. Hij genoot zichtbaar en dat gaf mij een goed gevoel. Voelde me zijn subje, zijn bezit. Trots dat ik hem dit genot kon geven. Zo uit het niets werd ik aan mijn haren naar boven getrokken. Ik schrok wat had ik verkeert gedaan. Mijn Meester genoot toch? Hij zei dat ik zo goed begon met zijn hele lichaam te verwennen, maar uiteindelijk alle aandacht aan zijn lul bestede. Ik voelde me klein worden voelde dat ik gefaald had en ik dacht dat ik zo goed bezig was. Maar ik moet niet denken ik moet goed luisteren wat hij zegt. Moest zijn hele lichaam verwennen en niet alleen zijn lul. Hij was boos en dat kwam hard aan. Hij zei dat ik straf had verdien en dat ik mijn plaats naast het bed moest innemen. Je weet de houding en ja die wist ik. Ik ging naast het bed op mijn knieƫn zitten. Benen uit elkaar zodat ik altijd toegankelijk ben voor mijn Meester en mijn handen open gedraaid op mijn benen en hoofd gebogen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten